Nejčastější otázky a odpovědi
Chtěl bych do hospice. Co mám dělat?
Nejprve je nutné podat Žádost o přijetí, kterou najdete na našich internetových stránkách, jistě ji má i Váš lékař, nemocnice nebo Vám ji rádi zašleme poštou. Žádost vyplňte s Vaším lékařem a zašlete ji k nám do hospice. Jednou z podmínek přijetí je také Váš Informovaný souhlas (formulář je součástí žádosti). O přijetí rozhoduje hospicový tým podle předem daných kritérií. O výsledku Vás budeme informovat.
Jak dlouhé jsou čekací doby?
Přijetí jsme schopni vyřešit v krátké době. Odvíjí se však podle aktuálně volných lůžek.
Pomůžete mi s dopravou do hospice?
Pokud budete potřebovat dopravu sanitkou, musí Váš lékař vystavit příkaz k transportu. Potom pro Vás můžeme přijet naší sanitkou nebo Vám ji zajistí Váš lékař.
Může se mnou v hospici být manželka, manžel, někdo z mých blízkých?
Uvítáme, pokud bude někdo s Vámi u nás pobývat. V Žádosti o přijetí zaškrtněte, že požadujete ubytování blízké osoby, abychom Vám rezervovali jednolůžkový pokoj.
Jak je to s návštěvami?
Podporujeme kontakty s Vašimi blízkými a známými, proto jsou návštěvy neomezené – po celý týden 24 hodin denně.
Co si mám přivést s sebou?
Seznam potřebných věcí najdete v Informacích před přijetím, které jsou součástí žádosti, nebo je najdete na našich internetových stránkách.
Budu za pobyt v hospici něco platit?
Aktuální informace o poplatcích za péči jsou obsaženy v informacích před přijetím
Facebookový rozcestník
Nebo přímo bankovním převodem
Číslo účtu:
8282670227/0100
Variabilní symbol pro podporu lůžkového hospice:
5001
Variabilní symbol pro podporu mobilního hospice: